نوشته شده توسط : spudgene

اعتیاد چیست؟

اعتیاد که به عنوان وابستگی نیز شناخته می شود، زمانی است که برای کسی به سختی می توان از انجام کاری که به او احساس خوبی می دهد دست بردارد. شما می توانید یک اعتیاد فیزیکی یا روانی یا هر دو داشته باشید.

 

وابستگی فیزیکی به این معنی است که اگر مواد یا رفتار اعتیاد آور را متوقف کنید، علائم ترک ظاهر می شود.

اعتیاد روانی زمانی اتفاق می‌افتد که فکر می‌کنید برای عملکرد به ماده یا رفتار اعتیادآور نیاز دارید. ممکن است فکر کنید در زمان های خاصی به این ماده نیاز دارید. به عنوان مثال، اجتماعی بودن در یک مهمانی یا استراحت کردن بعد از کار. یا ممکن است فکر کنید همیشه به آن نیاز دارید.

ترک اعتیاد چیست؟

ترک فرآیند قطع یا کاهش مصرف مواد اعتیاد آور است. مواد اعتیاد آور می توانند شامل برخی داروها مانند مواد افیونی یا بنزودیازپین ها یا مواد مخدر یا الکل باشند. برخی از رفتارها مانند قمار نیز اعتیادآور است.

 

هنگامی که بدن شما به کار بدون ماده یا رفتار عادت می کند، ممکن است علائمی داشته باشید. علائم ممکن است خفیف یا جدی باشند.

مقدمه ای بر ترک اعتیاد با سیلوسایبین

تحقیقات بر روی درمان اعتیاد به کمک سایلوسایبین هنوز در مراحل اولیه است و یافته‌های محدود اما امیدوارکننده‌ای در این زمینه به دست آمده است. مطالعات اولیه حاکی از اثر مثبت سایلوسایبین در درمان اعتیاد به مصرف انواع مواد مخدر، از جمله اعتیاد به الکل، تنباکو و مواد اوپیویدی است.

درمان با کمک سیلوسایبین یک درمان مستقل نیست، بلکه جزئی از یک چارچوب درمانی جامع است. ادغام تجربه معنوی و حمایت روانشناختی مداوم برای بهینه سازی نتایج درمان و بهبودی طولانی مدت ضروری است.

اگر نیاز به حمایت از فردی از طریق ترک اعتیاد دارید، قبل از شروع با یک پزشک صحبت کنید (در اینجا می توانید یک پزشک در منطقه خود را جستجو کنید)، یک متخصص بهداشتی دیگر، یا یک خدمات دارو و الکل.

 

مهم است که هنگام مراقبت از فردی که اعتیاد دارد از خود مراقبت کنید. این شامل خوب خوردن و خوابیدن، ورزش کردن، دیدن دوستان و استراحت است.



:: برچسب‌ها: ترک اعتیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری ها معمولا دارایی هایی هستند که در حال حاضر با انتظار بازدهی بالاتر در آینده خریداری می شوند. مصرف آن در حال حاضر به دلیل مزایایی که سرمایه گذاران می توانند بعداً از آن بهره مند شوند، کنار گذاشته شده است. به طور کلی در یک دوره، سرمایه گذاری ها می توانند سود یا زیان ایجاد کنند. آنها می توانند توسط افراد و نهادها به طور یکسان ساخته شوند.

 

درآمد ایجاد شده می‌تواند اهداف مالی را از طریق رفع کمبود در درآمد، بازپرداخت بدهی، تحصیل یا وام‌های دانشجویی و غیره برآورده کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن برای خرید دارایی‌های بیشتر که درآمد اضافی و سرمایه‌گذاری بیشتر ایجاد می‌کنند، استفاده کنند. آرزوهای افزایش درآمد را بدون کار سخت برای همان برآورده می کند.

 

طرح و برنامه مالی سرمایه گذاری

بیش از این که اشخاص اقدام به سرمایه گذاری کنند هر شخصی می بایست یک طرح کلی مالی را تنظیم نماید. این چنین طرحی می بایست در برگیرنده تصمیم گیری در مورد انجام معامله باشد. به علاوه نحوه مالکیت، طول عمر دارایی و میزان سودآوری آن هم باید مد نظر قرار گیرد.

سرانجام این که این طرح باید شامل میزان حداقل وجوه پس انداز ضروری هم باشد. همچنین، مفهوم ترکیب بهینه حائز اهمیت می باشد، چرا که ثروت اشخاص که به شکل دارایی های متفاوت نگهداری می گردد، می بایست به شکل واحد، ارزش یابی و مدیریت گردد. ثروت می بایست در قالب پرتفلیو، مدیریت و ارزشیابی گردد. پرتفلیو در برگیرنده مجموعه سرمایه گذاری یک سرمایه گذار می باشد .

تیم حرفه ای و کارآزموده بخش بازرگانی اسپاد ژن ، سرمایه گذاری هدفمند و پر بازده را با کمترین میزان ریسک و خطر برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در صنعت دارویی هایتک  تضمین نموده و همچنین آماده سرمایه گذاری بر روی پروژه های نو و بکر نخبگان می باشد .

چه زمانی باید سرمایه گذاری کرد؟

بسیاری از مردم سال ها در مورد سرمایه گذاری فکر می کنند و منافع و اهداف سرمایه گذاری را کشف می کنند. آنها سرمایه گذاری را وسیله ای برای خلق ثروت نمی دانند، زیرا این سرمایه گذاری مستلزم ریسک است. با این حال، ریسک مرتبط با بسیاری از سرمایه گذاری ها کم تا متوسط است و برخی بدون ریسک هستند.

سرمایه‌گذاری در اوایل حرفه‌تان همچنین باعث می‌شود که ترکیب روی سرمایه‌گذاری‌های شما جادویی داشته باشد. از این رو، زمان ایده آل برای شروع سرمایه گذاری، روزی است که شروع به کسب درآمد کنید. فقط مطمئن شوید که روی طرح هایی سرمایه گذاری می کنید که با ریسک پذیری شما، یعنی توانایی و تمایل شما برای پذیرش چنین ریسک هایی مطابقت دارد.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

پزشکان شما درمان سرطان ریه شما را بر اساس آنچه شما نیاز دارید برنامه ریزی می کنند. تا حدی به این بستگی دارد:

 

چه نوع بیماری دارید

مرحله آن

آیا سرطان در بدن شما گسترش یافته است

عوارض جانبی که درمان ممکن است ایجاد کند

سن و سلامت عمومی شما

ترجیحات و اهداف شما

از پزشک خود بخواهید که برنامه درمانی توصیه شده، از جمله فواید، عوارض جانبی، و احساسی که ممکن است در طول و بعد از آن در شما ایجاد کند، توضیح دهد.

علائم سرطان

برخی از علائم معمول سرطان ریه عبارتند از:

 

  • سرفه بدون دلیل حداقل به مدت ۳ هفته (با یا بدون سرفه خونی)
  • کاهش وزن ناخواسته (بیش از ۵% در ۶ ماه)
  • تنگی نفس تازه شروع شده
  • درد قفسه سینه (به دلیل حمله تومور به پلور یا دیواره قفسه سینه)
  • درد استخوان (به دلیل متاستازها – معمولاً ستون فقرات، لگن و استخوان های بلند)

 

 

آینده درمان ایمونوتراپی سرطان ریه

عمل جراحی

این گزینه زمانی است که سرطان خیلی دور در بدن شما پخش نشده باشد. این معمولا بهترین راه برای درمان سرطان ریه غیر سلولی است.

 

پزشک شما می تواند بخشی از ریه را که تومور دارد و بافت اطراف آن را بردارد. یا ممکن است لازم باشد کل ریه خود را بردارید. همچنین ممکن است پس از جراحی به پرتو درمانی یا شیمی درمانی نیاز داشته باشید.

 

برونکوسکوپی

گاهی اوقات، تومورها ممکن است راه های هوایی شما را مسدود کنند، که تنفس را سخت می کند. این ممکن است باعث تنگی نفس شود که یکی از علائم رایج سرطان ریه است. برای درمان این مشکل، پزشک ممکن است از یک برونکوسکوپ، یک لوله نازک و انعطاف پذیر که معمولاً در انتهای آن یک نور قرار دارد، استفاده کند. پزشک یک لیزر به آن اضافه می کند تا قسمت هایی از تومور را که ممکن است راه هوایی شما را مسدود کرده است بسوزاند.

 

توراسنتز

سرطان ریه ممکن است باعث ایجاد مایع بین ریه ها و حفره قفسه سینه شود. این پلورال افیوژن نامیده می شود و همچنین ممکن است باعث تنگی نفس، سرفه و درد قفسه سینه شود.

 

 

پرتو درمانی

پزشکان با استفاده از دستگاهی، اشعه ایکس پرانرژی را به سمت تومور نشانه می روند تا آن را از بین ببرند. هم برای سرطان های ریه با سلول های غیر کوچک و هم برای سرطان های سلول کوچک کار می کند.

 

شیمی درمانی

این داروها سلول های سرطانی بدن را از بین می برند. این یک گزینه برای هر دو نوع سرطان ریه است.

 

ممکن است قبل یا بعد از جراحی، همراه با پرتودرمانی، شیمی درمانی شوید. یا اگر جراحی برای شما مفید نباشد، ممکن است درمان اصلی شما باشد.

ایمونوتراپی

این نوعی درمان است که در آن پزشکان از داروهایی برای کمک به سیستم ایمنی بدن شما برای یافتن و از بین بردن سلول‌های سرطانی استفاده می‌کنند. پزشک شما ممکن است داروهایی را بر اساس نوع سرطان شما تجویز کند.



:: برچسب‌ها: درمان سرطان ریه ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

قارچ جادویی یا همان مجیک ماشروم (magic mashrom ) قارچی است که حاوی سیلوسایبین و سیلوسین باشد. سیلوسایبین، ماده اصلی فعال قارچ های توهم زا و جادویی است که باعث تغییرات در ادراک حسی محیط ایجاد می کند.

 

اعتقاد بر این است که حدود 150 گونه "قارچ" یا قارچ جادویی در جهان وجود دارد که حدود 12 گونه از آنها در اروپا یافت می شود. اما بسیاری از قارچ های سمی بسیار شبیه به "قارچ های جادویی" هستند و "جمع کننده ها" به راحتی توسط آنها اشتباه گرفته می شوند. گاهی اوقات کشنده است، زیرا بسیاری از قارچ ها سمی هستند.

 

قارچ جادویی (سیلوسایبین) گونه های مختلفی را شامل می شود که همگی حاوی میزان های مختلفی از ماده سیلوسایبین هستند. یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین گونه های قارچ جادویی، ) سیلوسایبینPsilocybe Cubensis( است.

زیرگونه های رایج قارچ سیلوسایبین Psilocybe Cubensis عبارتند از:

  • B+ :به دلیل سایز بزرگ و میزان تاثیرگذاری بالایی که دارد شناخته می شود.
  • Ecuadorپیشینه تولید این نوع قارچ جادویی در رشته کوه‌های اکوادور است.
  • Hawaiian: این نوع قارچ جادویی که شهرت فراوانی پیدا کرده است با عنوان پسیلوسیب کوبنسیس هاوایی هم شناخته می‌شود.
  • Golden Teacherقدرت توهم‌زایی این نوع قارچ بسیار بالا است.

 

 

تعدادی از اصلاحات قانونی اخیر ایالتی و محلی باعث شده است که برخی از مواد روانگردان در ایالات متحده قابل دسترسی باشند. به عنوان مثال، در سال 2020، اورگان اولین ایالتی بود که سیلوسایبین را جرم زدایی کرد و آن را برای استفاده درمانی قانونی کرد. در اوایل سال ۲۰۱۹، دنور کلرادو اولین شهری بود که استفاده یا داشتن سیلوسایبین توسط افراد بالای ۲۱ سال را «جرم‌ زدایی» کرد.



:: برچسب‌ها: مجیک ماشروم ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

کشف و نوآوری بزرگ و انقلابی ما در درمان سرطان ریه

در تلاش های بی وقفه ما برای مبارزه با سرطان ریه، رویکرد درمانی نوآورانه ای پدید آمده است که درمان قطعی سرطان ریه را در تمامی مراحل و تمامی انواع سرطان ریه به ارمغان می آورد. شرکت ما مفتخر است که از یک رویکرد انقلابی پرده برداری کند :

تجویز بهینه ترین ترکیب و دوز درمانی شامل نانوذره HOCL به عنوان دارو به همراه اکسیژن تراپی از طریق کنترل هوش مصنوعی جهت درمان قطعی سرطان ریه

ما در حال آغاز دوره جدیدی از درمان شخصی و مؤثر سرطان ریه هستیم. درهسته درمان متحول کننده ما، یک رویکرد پزشکی شخصی سازی شده (Prsonalize Medicine) نهفته است که درمان را با علائم حیاتی بیماران تطبیق می دهد. سیستم کنترل هوشمند ما که توسط الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی طراحی شده است، می‌تواند علائم حیاتی بیمار را با دقت و سرعتی بی‌نظیر پردازش و تجزیه و تحلیل کرده و در نتیجه دستورات درمانی شخصی و دقیق را برای مریض تجویز کند. فرآیند درمان با صدور دستورالعمل‌هایی توسط سیستم کنترل هوش مصنوعی برای تنظیم دوز دقیق و ترکیب بهینه دارو (نانوذرات HOCL)، آب و اکسیژن آغاز می‌شود. این ترکیب با استفاده از یک سیستم نبولایزر پیشرفته با فشار و غلظت صحیح بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار، به دقت به ریه تحویل داده می شود. این روش پیشگامانه تضمین می‌کند که هر بیمار یک رژیم شخصی‌سازی شده و بهینه را دریافت کند، تا پتانسیل موفقیت با این درمان به حداکثر رسیده و در عین حال عوارض جانبی را به حداقل ممکن کاهش دهد.

دارودرمانی: نانوذرات HOCL

در تلاش برای تحقق انقلابی در استراتژی‌های درمان سرطان ریه که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، توجه ما به ماده قدرتمند هیپوکلروس (HOCl) جلب شده است. این ترکیب ابتدا به دلیل نقش مهمی که در پاسخ ایمنی بدن ایفا می‌کند، مورد شناسایی قرار گرفت. همچنین، این ماده به دلیل مجموعه‌ای از خصوصیات منحصر به فردش، می‌تواند به عنوان یک مولکول هدفمند در درمان سرطان ریه مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی‌های خارق العاده HOCl در مبارزه با سرطان ریه، ما را به ادامه تحقیقات در مورد این مولکول تشویق کرده است.



:: برچسب‌ها: درمان سرطان ریه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

سرمایه گذاری چیست

سرمایه گذاری به معنی خرید کالایی که در حال حاضر استفاده نمی شود اما در آینده شخص به آن نیاز پیدا خواهد کرد و آن کالا برای او سودآور است.


افرادی که سرمایه گذاری می کنند سرمایه گذار نامیده می شوند. هر کسی می تواند یک سرمایه گذار خصوصی شود - یک مدیر میانی، سرمایه دار، پزشک، معلم، دانشجو یا بازنشسته؛ این نیاز به آموزش خاصی ندارد. برای این افراد، این راهی برای کسب درآمد اضافی است

اگرچه سرمایه گذاری ها با هدف کسب سود برای سرمایه گذار انجام می شود، اما راه تضمینی برای کسب آن نیست

نقطه مقابل سرمایه گذاری، واگذاری است. این همان چیزی است که در علم اقتصاد به آن کاهش دارایی می گویند. واگذاری را می توان فروش بخشی از یک تجارت موجود نامید - شرکت ها اگر بخواهند روی جهت اصلی فعالیت های خود تمرکز کنند این کار را انجام می دهند.

انواع سرمایه گذاری

املاک و مستغلات

املاک یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران محسوب می‌شود که فعالیت در آن به شیوه اصولی و درست، همواره بازده بسیار عالی و رشد سرمایه‌ مناسبی را به همراه داشته است.

 

کالا های فیزیکی

رس کالا، بازار منسجمی است که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان، محصولات کالای خود را در بورس کالا عرضه می‌کنند و کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان بورس کالا، به خریداران عرضه می‌شود. با گرفتن کد بورس کالا هر شخصی می تواند در بورس کالا فعالیت نماید و محصولات عرضه شده را خریداری نماید.

سهام

سهام اوراق بهاداری است که مالکیت و ادعای یک شرکت نسبت به دارایی ها و درآمدهایش را نشان می‌دهد. سرمایه گذاری در یک شرکت خاص بدین معنی است که شما در آینده آن شرکت و سودآوری یا زیان شرکت سرمایه گذاری می‌کنید.

 

اوراق بدهی

بسیاری از افراد در جامعه برای خرید مسکن، خودرو و … ازتسهیلات بانکی مانند وام‌ها، استفاده می‌کنند. علاوه بر مردم، بسیاری از سازمان‌های تجاری هم برای تامین نقدینگی مور نیاز جهت پیشبرد امور و طرح‌های توسعه‌ای شرکت، از این تسهیلات مالی استفاده می‌کنند. اگر میزان این درخواست‌ها برای تامین مالی افراد، سازمان‌ها و … زیاد باشد، بانک‌ها قادر به تامین نقدینگی مورد نیاز نخواهند بود. در این شرایط لازم است از سایر روش‌های تامین مالی، استفاده کنیم. یکی از روش‌های تأمین مالی، انتشار«اوراق بدهی» است. شرکت‌ها با این کار می‌توانند سرمایه‌های خرد و کلان مورد نیاز را جمع‌آوری و امور سازمان را در راستای اهداف تایین شده، برنامه‌ریزی کنند.

سپرده بانکی

 

در حال حاضر اغلب بانک‌ها حساب سپرده یک‌ساله دارند و تفاوت چندانی در جزئیات و آیتم‌های این سپرده‌ها نیست و امکان واریز وجه هم وجود ندارد. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، جدول سود سپرده‌های بلندمدت ما مدام به‌روزرسانی می‌شود.

 

 

سرمایه گذاری در علم مالی

سرمایه گذاری به این معنی می باشد که شخص یک دارایی مالی مثل سهام را خریداری می کند و پیش بینی می کند که آن دارایی مالی در آینده سودآور است و قیمتش بیشتر می شود و با فروش به قیمت بالاتر سود خوبی کسب می کند.

 

 



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene

درمان افسردگی و ترک اعتیاد به کمک سایلوسایبین

 

افسردگی یک اختلال خلقی شایع است که در سراسر جهان حدود ۵ درصد از بزرگسالان از آن رنج می برند. این اختلال باعث احساس غم و اندوه مداوم و از دست دادن اشتیاق در انجام فعالیت های روزانه می شود. این بیماری می تواند به دلیل مشکلاتی در مدرسه، محل کار و زندگی شخصی فرد رخ داده و به بروز مشکلات بیشتر در زمینه های مختلف منجر شود.

 

 

پزشکان از لندن در یک مطالعه دوسوکور، تصادفی و کنترل شده با دارونما، اثر سیلوسایبین و داروی ضد افسردگی اسیتالوپرام را در درمان افسردگی در 59 بیمار مقایسه کردند. در طول شش هفته آزمایش، هر دو دارو نتایج مثبتی با تفاوت جزئی به نفع سیلوسایبین نشان دادند.

 

سیلوسایبین ماده اصلی فعال در قارچ های توهم زا از جنس Psilocybe است. اثر آن عمدتاً به دلیل تحریک گیرنده های سروتونین 5-HT2A است. مشخص شده است که اختلال در مسیرهای سروتونرژیک منجر به اختلالات روانی مختلفی می شود که شایع ترین آنها افسردگی بالینی است.

 

اثربخشی سیلوسایبین در درمان افسردگی شدید قبلاً در سال‌های 2016 و 2020 نشان داده شده است. علاوه بر این، سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای استفاده از سیلوسایبین برای درمان افسردگی، نام درمانی پیشگام را اعطا کرده است، که باید از ترجمه سریع این تکنیک به عمل بالینی اطمینان حاصل کند. امروزه گردش این ماده روانگردان و قارچ های حاوی آن در اکثر کشورهای جهان تحت کنترل شدید است.

 

 

تقریباً 1000 بیمار به صورت تلفنی مصاحبه شدند که 891 نفر از آنها معیارهای لازم را نداشتند، زیرا به عنوان مثال یک بیماری روانی همزمان داشتند و 50 نفر از انجام آزمایش خودداری کردند. در نهایت، 59 بیمار برای شرکت دعوت شدند، 30 بیمار در گروه سیلوسایبین و 29 بیمار در گروه اسیتالوپرام قرار گرفتند.

 

محققان از طرح دوسوکور، تصادفی و کنترل شده با دارونما استفاده کردند. به شرکت کنندگان گفته شد که سیلوسایبین دریافت خواهند کرد، اما دوز آن فاش نشد. "دوسوکور" به این معنی است که نه آزمودنی ها و نه محققان از داروهای مصرفی آگاه نیستند و "تصادفی" به این معنی است که انتساب به گروه ها تصادفی است. برای رساندن آزمایش به یک شکل در هر دو گروه و نشان دادن اینکه تأثیر ماده بر اساس خود هیپنوتیزم نیست، به دارونما نیاز است.

 

بیماران گروه سیلوسایبین دو دوز 25 میلی گرمی از داروی روانگردان (دوز درمانی) را به فاصله سه هفته مصرف کردند و بیماران هر روز یک دارونما به شکل قرص سلولز میکروکریستالی در طول شش هفته آزمایش دریافت کردند. افراد گروه دیگر روزانه 10 میلی گرم از یک داروی ضد افسردگی را به مدت سه هفته مصرف کردند، سپس دوز آن را دو برابر کردند تا به اثر درمانی برسند. بیماران گروه اسیتالوپرام نیز دو دوز 1 میلی گرمی سیلوسایبین (دوز تقریبا ناچیز) را به فاصله سه هفته دریافت کردند. در طول مطالعه، همه شرکت‌کنندگان از کمک‌های روان‌شناختی حرفه‌ای یکسان برخوردار شدند.

 

تحقیقات بر روی درمان ترک اعتیاد به کمک سایلوسایبین هنوز در مراحل اولیه است و یافته‌های محدود اما امیدوارکننده‌ای در این زمینه به دست آمده است. مطالعات اولیه حاکی از اثر مثبت سایلوسایبین در درمان اعتیاد به مصرف انواع مواد مخدر، از جمله اعتیاد به الکل، تنباکو و مواد اوپیویدی است.

 



:: برچسب‌ها: درمان افسردگی ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : spudgene
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 ... 34 صفحه بعد